ÎNTREBĂRI BOLT FOOD
Fiecare livrator dispune de cel mult 5 reatribuiri pe săptămână ale comenzilor deja acceptate.
Reatribuirea unei comenzi deja acceptate nu afectează rata de acceptare.
Comenzile se pot realoca doar dacă nu au fost marcate ca fiind ridicate, prin urmarea procedurii de mai jos:
În cazul în care nu îți poți accesa contul, sunt 2 posibilități: contul a fost închis de către noi datorită unei perioade de inactivitate pe care ai avut-o sau a fost blocat de către Bolt Food în urma unei sesizări.
Conturile se închid după o perioadă de 21 zile de inactivitate (în care nu ai livrat nicio comandă). În cazul în care te încadrezi în această situație și dorești să reîncepi activitatea, trebuie să completezi formularul destinat diverselor solicitări prin care ne vei solicita reactivarea contului.
Conturile sunt blocate de către Bolt Food în urma uneia sau a mai multor sesizări, bazate pe anumite acțiuni pe care le-ai efectuat de-a lungul livrărilor (exemplu: ai livrat comanda fără geanta termoizolantă, ai primit un feedback negativ din partea staff-ului de la anumite restaurante partenere, ai marcat o comandă ca fiind livrată deși aceasta nu a ajuns la client, contul a fost folosit de către o altă persoană, etc.)
Dacă observi că nu te poți conecta la aplicație (în momentul în care introduci numărul tău de telefon) - este posibil să îți apară pe ecran faptul că numărul tău nu a putut să fie identificat) - te rugăm să ne trimiți un e-mail la adresa romania-food@bolt.eu sau la support@octavixspd.ro. Echipa de suport îți va oferi mai multe detalii legate de motivul pentru care nu îți poți accesa contul.
Timpul de soluționare este de 24-48h.
În anumite situații, se mai pot face excepții cu privire la suspendările aplicate. Uneori, pot apărea erori, sau dacă toate detaliile cazului nu sunt oferite, suspendarea poate fi aplicată eronat. De aceea, este bine, de fiecare dată când întâmpini o situație, să deschizi un ticket în care vei oferi toate informațiile suplimentare necesare analizării situației întâmpinate.
De exemplu, în cazul în care contul tău a fost blocat datorită unui conflict avut la un restaurant partener, este bine să deschizi un ticket în care îți vei exprima punctul tău de vedere cu privire la situația întâmpinată și este posibil ca accesul la cont să îți fie redat, după analizarea cu atenție a conflictului, luând în calcul și opinia ta cu privire la acesta.
Contul poate fi blocat în următoarele situații:
Ridici / Livrezi comanda fără geanta termoizolantă - Contul va fi blocat permanent
Ai ridicat o comandă și nu ai livrat-o clientului - Contul va fi blocat permanent, iar contravaloarea comenzii va fi reținută din câștigurile obținute
Primești un feedback negativ din partea clienților/staff-ului de la Restaurantele partenere - Contul va fi blocat permanent
Contul este folosit de către o altă persoană - Contul va fi blocat permanent
Ridici o comandă și nu te îndrepți imediat către adresa clientului, astfel livrând comanda cu întârziere - Contul va fi blocat permanent
Te deplasezi utilizând un alt vehicul decât cel selectat în aplicație - Contul va fi blocat permanent
Pentru alte informații vă stăm la dispoziție!
~ OCTAVIX SPEED S.R.L.
Contact OCTAVIX SUPPORT
support@octavixspd.ro