ÎNTREBĂRI DESPRE PROBLEME ÎNTÂMPINATE DE-A LUNGUL LIVRĂRILOR
Comenzile se pot anula din mai multe motive:
1) Adresa clientului nu corespunde cu cea din aplicație
În acest caz, după ce ai contactat asistența și ai explicat situația, trebuie să duci comanda la noua adresă. Bineînțeles, vei fi recompensat pentru drumul pe care trebuie să îl faci din locul în care a fost declarată adresa inițială și până la noua adresă la care va trebui să livrezi comanda. În cazul în care noua adresă nu se află în zona de livrare, comanda va fi anulată.
Pentru Glovo este necesar să duci comanda în termen de 24 de ore de la anularea comenzii la unul din centrele Glovo Express și vei fi plătit pentru asta. În caz contrar, contravaloarea comenzii va fi adăugată în balanța contului tău (la rubrica Sold în numerar), așadar vei fi nevoit să o suporți din propriul buzunar.
În cazul în care noua adresă la care va trebui să livrezi comanda nu se află în zona de livrare, vei contacta asistența prin intermediul aplicației și vei aștepta instrucțiuni suplimentare.
2) Clientul nu poate fi contactat și nici nu poate fi găsit la adresa pentru care a fost plasată comanda
pentru Bolt Food trebuie să apelezi clientul de maximum 3 ori în 10 minute, iar dacă nu e de găsit vei lăsa comanda la adresa indicată, faci o poză și o marchezi ca fiind livrată;
pentru Glovo va trebui să marchezi absența clientului prin intermediul aplicației, iar dacă clientul nu se va prezenta în timpul estimat de aplicație pentru a prelua comanda, aceasta va fi anulată iar tu vei fi nevoit să o duci în termen de 24 de ore la unul din centrele Glovo Express și vei fi plătit pentru asta. În caz contrar, contravaloarea comenzii va fi adăugată în balanța contului tău (la rubrica Sold în numerar), așadar vei fi nevoit să o suporți din propriul buzunar.
3) Comanda a suferit deteriorări pe drum / Comanda este greșită sau incompletă / Clientul nu are bani să o plătească, așadar refuză preluarea comenzii
În acest caz trebuie contactată asistența pentru a primi instrucțiunile corespunzătoare.
Pentru Glovo este necesar să duci comanda anulată în termen de 24 de ore la unul din centrele Glovo Express și vei fi plătit pentru asta. În caz contrar, contravaloarea comenzii va fi adăugată în balanța contului tău (la rubrica Sold în numerar), așadar vei fi nevoit să o suporți din propriul buzunar.
Pentru alte informații vă stăm la dispoziție!
~ OCTAVIX SPEED S.R.L.
Contact OCTAVIX SUPPORT
support@octavixspd.ro