ÎNTREBĂRI DESPRE ACTIVĂRI/REACTIVĂRI SAU ÎNCHIDERI DE CONT ȘI PERIOADE DE INACTIVITATE
În cazul în care colaborezi prin Contract Individual de Muncă trebuie să completezi o Cerere pentru Demisie Online pentru a solicita încetarea contractului. Mai multe detalii poți regăsi pe această pagină.
Pe lângă cererea de demisie va trebui să faci o solicitare de închidere a contului pe formularul destinat Diverselor solicitări.
În cazul în care colaborezi cu noi prin Contract de Colaborare / Contract de Asociere nu este nevoie să încetezi contractul, întrucât el va expira automat după o perioadă de timp. Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul destinat Diverselor solicitări unde vei cere închiderea contului. În cazul în care dorești să te reîntorci la livrări în perioada de valabilitate a contractului o poți face oricând fără condiția semnării unui alt contract și fără să plătești o altă taxă pentru angajare / activare.
Contul se va putea reactiva fără condiția semnării unui alt contract DOAR în cazul în care în prezent deții o metodă de colaborare validă. În acest caz, tot ce trebuie să faci pentru a te reîntoarce pe traseu este să completezi o cerere pentru reactivarea contului pe formularul destinat Diverselor solicitări.
În cazul în care nu deții o metodă de colaborare validă (de exemplu în cazul în care contractul este încetat/expirat) va trebui să semnezi un nou contract. Pentru asta, trebuie să iei legătura cu echipa de angajări (0720-311-909) și ți se vor oferi toate detaliile de care vei avea nevoie pentru a-ți redeschide contul. Trebuie să ai în vedere faptul că în acest caz va trebui să plătești o taxă pentru întocmirea contractului în valoare de 100,00 RON.
În cazul în care colaborezi prin Contract Individual de Muncă trebuie să completezi o Cerere de Concediu Fără Plată Online. Mai multe detalii poți regăsi pe această pagină. Poți face maxim o singură cerere de concediu pe lună valabilă timp de o săptămână, iar pentru acea săptămână nu vei mai plăti taxa pentru contract.
În cazul în care colaborezi cu flota noastră prin Contract de Colaborare sau prin Contract de Asociere, nu trebuie să îți anunți inactivitatea. Cu toate astea, conturile care nu au performanță sau sunt inactive (de cel puțin 21 zile) pot fi închise ocazional.
Pentru alte informații vă stăm la dispoziție!
~ OCTAVIX SPEED S.R.L.
Contact OCTAVIX SUPPORT
support@octavixspd.ro